آیا درمانی می تواند به جلوگیری Diabiética نفروپاتی نارسایی کلیه را وارد کنید وجود دارد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی می تواند به جلوگیری Diabiética نفروپاتی نارسایی کلیه را وارد کنید وجود دارد؟

آیا درمانی می توانید به نفروپاتی جلوگیری Diabiética نارسایی کلیه را وارد کنید. همانطور که همه ما می دانیم که نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه ناشی از دیابت است، بدون کنترل خوب، می تواند در نارسایی کلیه به سرعت پیشرفت، و سپس بیماران وجود دارد به دیالیز و یا پیوند کلیه.

برای بیمار نفروپاتی دیابتی، مهم ترین چیز این است که کنترل قند خون، فشار و چربی. که قند خون را به خوبی برای یک مدت طولانی کنترل نشود، در گلومرول، است که شرایط فشار بالا، فیلتراسیون بالا و تزریق بالا وجود دارد. دیابت همیشه می تواند باعث آسیب گلومرول سلول های اندوتلیال، همچنین تابع اولیه از سلول های اندوتلیال است که برای کنترل قطر رگ های خونی، و کنترل از پویایی جریان خون، هنگامی که سلول آسیب می بینند، گردش خون کلیه داخلی کافی به دست آورد، و این که منجر به مرگ به بافت کلیه است، شما می دانید که سلول های خون و اکسیژن، که وضعیت کمبود خون و اکسیژن کلیه داخلی را تشکیل تغذیه می کنند.

آیا درمانی می تواند نارسایی کلیه نفروپاتی دیابتی وارد جلوگیری وجود دارد؟

همانطور که قبلا ذکر نفروپاتی دیابتی بیمار باید سطح قند خون، فشار و چربی خود را نیز کنترل کنید. بنابراین مفید برای پیشگیری از این بیماری بدتر و بدتر باید قادر به رسیدن به این اهداف درمان است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی، که نه تنها می تواند دستیابی به این اهداف تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. این ثابت کرده است که یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای جلوگیری نفروپاتی دیابتی شکست است، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنید، شما همچنین می توانید مشورت دکتر ما واتساپ: + 8615732170898، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: